Cum sa instalezi Google Chrome in Ubuntu 16.04 LTS





Salut prieteni, bine v-am gasit la un nou tutorial. In acest tutorial am sa va arat cum putem sa instalam Google Chrome in Ubuntu 16.04 LTS. Daca in versiunile mai vechi de Ubuntu acest lucru se facea extrem de usor prin descarcarea fisierului .deb de pe saitul oficial Google, dupa care il instalam prin Ubuntu Software Centre, acum nu se mai poate acest lucru, cel putin in Ubuntu 16.04 LTS, si la data cand scriu acest articol. Iar astazi, dupa ce am trecut de la Ubuntu 14.04 LTS la Ubuntu 16.04 LTS, am cautat o solutie de a instala Google Chrome, si am gasit.

Deci, pentru a instala Google Chrome in Ubuntu 16.04 LTS, va trebui sa urmati urmatorii pasi:

Pasul 1: Deschideti Terminalul din Ubuntu 16.04 LTS.

Pasul 2: Descarca ultima versiune de Google Chrome. Pentru aceasta inroduce-ti urmatoarea comanda in Terminal.
wget https://dl.google.com/linux/direct/google-chrome-stable_current_amd64.deb

Pasul 3: Introduce-ti aceasta comanda in Terminal.
sudo apt-get install libxss1 libgconf2-4 libappindicator1 libindicator7

Pasul 4: Instaleaza Google Chrome, prin introducerea acestei comenzi in Terminal.
sudo dpkg -i google-chrome-stable_current_amd64.deb

Deschide Google Chrome


Enjoy

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

PLAYINFO va incurajează sa comentați. Nu se accepta cuvinte jignitoare sau obscene către alți utilizatori cât și către administratorul acestui blog! Comentariile trimise fără nume ca anonim vor fi șterse. PLAYINFO își rezerva dreptul de a șterge oricând un comentariu care are un caracter deranjant.